Eylül 20, 2009

ben'siz

Başkaları için yaşanmış günler sürüsünden bir gün daha geçti...
Sahte gülüşler, sohbetler eşiğinden geçtiğimde, artık çevremdeki kalabalığın bir ağırlığı yoktu... Her şey, gereğinden fazla hafifti..
İçimde gitmelerin düşleri, ipleri göğe bağlı bir kuklayı oynadım durdum.. Durdum..
Hayatın tüm vitamini suyunda mıydı, süzersem bana ne kalırdı,...
Daha daha nasılsınız'dı...
Sağlığınıza duacıyız'dı ve de itinayla ellerinizden öperler'di...
Kısmet, hayırlısı böyleymiş, her şeyde bir hayır vardır; limanında demirledi bu gün içimin gemileri.. En yelkenler fora çağında, karaya oturdu düşlerim...
Bu sorumluluklar, vefa borçları ve mış gibiler tekrar tekrar sulandı toprağında... Bu gün her şeyde bir hayır vardı ama, her şeyde bir ben yoktu nedense...
Misi'nin yağmur yemiş dar sokaklarında yürürken,sadece nefes almak istedim...Bir de kendim olmak...
Ben'siz geçen bir gün daha yazıldı tarihin sararmış sayfalarına...Ben'siz...
Ya siz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder